خاطره ها


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

به دلم افتاده امشب که به یاد من نشستی

پلک تو سنگین خوابه اما چشماتو نبستی

به دلم افتاده امشب که دلت هوامو کرده

میونه خاطره هامون داره دنبالم میگرده

همه ی خاطره هارو دوره کن مثل من امشب

تو بخواب  منه تنها نازنین سر بزن امشب...

شبو هر شب یه دل سیر خالی از بغض تو میشم

 عکستو بغل میگیرم آخ که جات خالیه  پیشم

دست من نیست اگه دستم همش از تو می نویسه

 اگه دلتنگمو چشمم هر شب از یاد تو خیسه...     

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملینا
ساعت20:56---9 شهريور 1392
وای کاش که اینجوری باشه
ینی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
سه شنبه 5 شهريور 1392| 19:45 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§